/Files/images/86b90c1d443b1109bd571cbe0d6b2cca.gif Художньо-естетичний напрямок

В умовах становлення української держави одним з найважливіших завдань є створення національної системи освіти. Актуальним постає питання розвитку інтелектуальних і творчих здібностей особистості, розвитку її компетентностей на основі культури і мистецтва українського народу, народних традицій, залучення молодого покоління до надбань духовної культури свого народу.

У єдиному освітньому просторі України вагоме місце займає позашкільна освіта, яка спрямована на розвиток особистості, талантів, розумових та фізичних здібностей дитини, задоволення її потреб у професійному становленні та професійній підготовці.

Сьогодні діяльність позашкільних навчальних закладів перебуває на важливому етапі переходу до більш якісного стану і це вимагає модернізації процесу надання знань, формування вмінь і навичок з різних напрямків позашкільної освіти.

Через гуртки художньо-естетичного напрямку педагоги розкривають у дітей не тільки красу зовнішнього, але й красу внутрішнього їхнього світу. Увага педагогів сконцентрована лише на дитині, дитина в центрі всієї уваги. Вона як те кругле світле сонечко, а кожен промінчик як нове відкриття, нова скарбничка. Заняття в гуртках відповідного напряму відкривають для кожного із вихованців простір для розвитку ініціативності і самостійності, формують соціально-педагогічні умови для розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, зокрема, їхньої уяви.

№ з/п Назва гуртка Кількість груп Кількість вихованцівПрізвище, ім’я по батькові керівника гуртка
1 «Ігротехніки» 110 Солодовник Олена Василівна
2 «Вокальний» 110 Глумова Наталія Олегівна
3 «Вокальний» 110Кекух Юрій Григорович
4 «Сучасний танець»341 Солодовник Людмила Віталіївна
5«Сучасно-спортивний»1 16 Солодовник Людмила Віталіївна
6 «В’язання на спицях»1 10Величенко Ольга Володимирівна
7 «Умілі рученята»3 30 Величенко Ольга Володимирівн а
8 «Крій та шиття» 1 10Папченко Олена Сергіївна
9 Народні ремесла України226Селюкова Ольга Володимирівна
10 «В’язання гачком»111Селюкова Ольга Володимирівна
11"Виготовлення іграшок сувенірів"114Селюкова Ольга Володимирівна
12"Образотворче мистецтво"226Швед Олена Миколаївна

Зміст діяльності гуртків декоративно-ужиткового мистецтва спрямований на повноцінне та гармонійне зростання особистості, її здатність творити. У процесі роботи з папером, тканиною, нитками; конструювання, виготовлення, вишивання, бісероплетіння, вихованці набувають творчих навичок, активності, самостійності й ініціативності, у них виховуються товариські відносини, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги, вони вчаться творчому та креативному мисленню, розвивають допитливість, інтереси, підвищують пізнавальну активність, формують національну свідомість, естетичний смак, культуру виховання.

У системі художньо-естетичного виховання дітей та учнівської молоді одне з головних місць займає і хореографічне мистецтво, яке вчить дітей і молодь красі та виразності рухів, розвиває фізичну силу, витривалість, сміливість, форму, дає практичні навички виконання танцювальних творів, виховує повагу і інтерес до хореографічного мистецтва, як складової духовної культури особистості.

Загальновідомо, що музика, театр, фольклорний жанр, зокрема пісня, є національним надбанням кожного народу, у якому сконцентровані його історія, мова, предковічна мудрість, філософія пращурів та духовна краса. Відвідуючи гуртки: вокальний, театральний, вихованці займаються активною мистецькою діяльністю – постійно виступають у складі колективу перед широкою аудиторією, беруть участь у різноманітних конкурсах, концертах, фестивалях, знайомляться з біографічними даними відомих композиторів, проводять цікаву роботу експедиційного характеру, розширюють свій кругозір, записуючи народні твори, звичаї, започатковані на кращих традиціях культури і мистецтва рідного краю

Кiлькiсть переглядiв: 1888

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.