Науково-технічний напрямок
Залучення учнів до технічної творчості є одним із шляхів задоволення їх особистісних потреб, стимулювання прагнення розвинути індивідуальні здібності, розширення обсягу знань, допрофесійної підготовки, вирішення особистісних проблем спілкування з однолітками, змістовної та здорової організації вільного часу, формування основних компетенцій, яких вимагає сучасне суспільство. В закладі організована робота 9 груп гуртків науково-технічного напрямку, а саме
№ з/п | Назва гуртка | Кількість груп | Кількість вихованців | Прізвище, ім’я по батькові керівника гуртка |
1. | Повітряні змії | 1 | 12 | Артюх Сергій Іванович |
2. | Авіамодельний | 1 | 14 | Артюх Сергій Іванович |
3. | Ракетомодельний | 1 | 12 | Артюх Сергій Іванович |
4. | Розробка мобільних додатків | 1 | 11 | Толочна Олена Анатоліївна |
5. | Основи програмування | 1 | 12 | Толочна Олена Анатоліївна |
6. | Оригамі | 2 | 30 | Криштопа Тетяна Володимирівна |
7. | Секретар керівник | 1 | 10 | Швед Олена Миколаївна |
8. | Юні автомотолюбителі | 1 | 15 | Дука Анатолій Васильович |
Заняття в гуртках сприяють вихованню любові до України, розумінню її місця як авіаційної та космічної держави у світовому співтоваристві, громадянському самоствердженню, дає змогу дітям ознайомитися з основами наук і технологій, розвиває технічне мислення, конструкторські здібності, розкриває їх творчий потенціал.
Мета навчання в гуртках комп’ютерної підготовки досягається через практичне оволодіння учнями роботи з основними складовими сучасного програмного забезпечення ПК, ознайомлення з функціональним призначенням основних пристроїв ПК, основами вирішення професійних завдань за допомогою ПК, використання сучасних пристроїв при виведенні опрацьованої інформації з залученням до цього локальної мережі.
Керівники гуртків сприяють розвитку творчих здібностей учнів, проводять конкурси та захисти реальних і фантастичних проектів, знайомлять із елементами вирішення конструкторських задач, заохочують учнів до участі у конкурсах і виставках науково-технічної творчості.
Коментарi