Художньо-естетичний напрямок
В умовах становлення української держави одним з найважливіших завдань є створення національної системи освіти. Актуальним постає питання розвитку інтелектуальних і творчих здібностей особистості, розвитку її компетентностей на основі культури і мистецтва українського народу, народних традицій, залучення молодого покоління до надбань духовної культури свого народу.
У єдиному освітньому просторі України вагоме місце займає позашкільна освіта, яка спрямована на розвиток особистості, талантів, розумових та фізичних здібностей дитини, задоволення її потреб у професійному становленні та професійній підготовці.
Сьогодні діяльність позашкільних навчальних закладів перебуває на важливому етапі переходу до більш якісного стану і це вимагає модернізації процесу надання знань, формування вмінь і навичок з різних напрямків позашкільної освіти.
Через гуртки художньо-естетичного напрямку педагоги розкривають у дітей не тільки красу зовнішнього, але й красу внутрішнього їхнього світу. Увага педагогів сконцентрована лише на дитині, дитина в центрі всієї уваги. Вона як те кругле світле сонечко, а кожен промінчик як нове відкриття, нова скарбничка. Заняття в гуртках відповідного напряму відкривають для кожного із вихованців простір для розвитку ініціативності і самостійності, формують соціально-педагогічні умови для розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, зокрема, їхньої уяви.
№ з/п | Назва гуртка | Кількість груп | Кількість вихованців | Прізвище, ім’я по батькові керівника гуртка |
1 | «Ігротехніки» | 1 | 10 | Солодовник Олена Василівна |
2 | «Вокальний» | 1 | 10 | Глумова Наталія Олегівна |
3 | «Вокальний» | 1 | 10 | Кекух Юрій Григорович |
4 | «Сучасний танець» | 3 | 41 | Солодовник Людмила Віталіївна |
5 | «Сучасно-спортивний» | 1 | 16 | Солодовник Людмила Віталіївна |
6 | «В’язання на спицях» | 1 | 10 | Величенко Ольга Володимирівна |
7 | «Умілі рученята» | 3 | 30 | Величенко Ольга Володимирівн а |
8 | «Крій та шиття» | 1 | 10 | Папченко Олена Сергіївна |
9 | Народні ремесла України | 2 | 26 | Селюкова Ольга Володимирівна |
10 | «В’язання гачком» | 1 | 11 | Селюкова Ольга Володимирівна |
11 | "Виготовлення іграшок сувенірів" | 1 | 14 | Селюкова Ольга Володимирівна |
12 | "Образотворче мистецтво" | 2 | 26 | Швед Олена Миколаївна |
Зміст діяльності гуртків декоративно-ужиткового мистецтва спрямований на повноцінне та гармонійне зростання особистості, її здатність творити. У процесі роботи з папером, тканиною, нитками; конструювання, виготовлення, вишивання, бісероплетіння, вихованці набувають творчих навичок, активності, самостійності й ініціативності, у них виховуються товариські відносини, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги, вони вчаться творчому та креативному мисленню, розвивають допитливість, інтереси, підвищують пізнавальну активність, формують національну свідомість, естетичний смак, культуру виховання.
У системі художньо-естетичного виховання дітей та учнівської молоді одне з головних місць займає і хореографічне мистецтво, яке вчить дітей і молодь красі та виразності рухів, розвиває фізичну силу, витривалість, сміливість, форму, дає практичні навички виконання танцювальних творів, виховує повагу і інтерес до хореографічного мистецтва, як складової духовної культури особистості.
Загальновідомо, що музика, театр, фольклорний жанр, зокрема пісня, є національним надбанням кожного народу, у якому сконцентровані його історія, мова, предковічна мудрість, філософія пращурів та духовна краса. Відвідуючи гуртки: вокальний, театральний, вихованці займаються активною мистецькою діяльністю – постійно виступають у складі колективу перед широкою аудиторією, беруть участь у різноманітних конкурсах, концертах, фестивалях, знайомляться з біографічними даними відомих композиторів, проводять цікаву роботу експедиційного характеру, розширюють свій кругозір, записуючи народні твори, звичаї, започатковані на кращих традиціях культури і мистецтва рідного краю
Коментарi